♡PINAYARN™♡ 【음악·영화】

[펌] Smoke Gets In You Eyes - J.D Souther

피나얀 2005. 10. 23. 20:36

                       

 

 

출처 : Always Somewhere..

 

 
 
 
 
 
 

 

 
They asked me how I know
My true love was true oh
I of course replied
"Something here inside Cannot be denied."
 
사람들은 내게 물었지
내 사랑이 진실인지 어떻게 아느냐고
나는 물론 대답했지
"이 내면의 어떤 것은 부정할수 없는거야"
 
They said "someday you'll find.
All who love are blind."
oh "When your heart's on fire
You must realize Smoke gets in your eyes."
 
그들은 말했지 "언젠가 너는 알게될거야
사랑에 빠진 사람들은 장님이란걸"
"마음이 불길 위에 있을 땐 넌 알아야만 해 
 연기가 네 눈으로 들어간다는 걸"
 
So I chaffred them and I gayly laughed
To think they could doubt my love
Yet today, my love has flown away I am without my love
 
그래서 나는 그들을 물리치고 즐겁게 웃으며
생각했지 사람들이 내 사랑을 의심하는가보다고
하지만 오늘 내 사랑은 날아가 버렸고, 나는 사랑을 잃었네.
 
Now laughing friends deride Tears I cannot hide oh
So I smile and say,
"When a lovely flame dies
Smoke get in your eyes."
Smoke get in your eyes
 
이제 친구들이 웃으면서 나를 놀리네 나는 눈물을 감출수가 없으니까
그래서 나는 웃으면서 말하지
"사랑의 불꽃이 꺼지면,
연기가 눈에 들어간다"고
연기가 연기가 눈에 들어가서 눈물이 나는거라고